Fotostyling Malin L och Felicia


            Under dom senaste klädstyling lektionerna har vi jobbat ihop två och två och planerat en fotostyling där vi skulle sminka, klä och styla varandra utifrån ett valfritt tema. Jag (Malin L) jobbade tillsammans med Felicia som är på bilden ovanför. Jag valde att utgå ifrån "den lilla svarta klänningen" som många designer tycker är ett måste i garderoben. Jag satte på henne lösögonfransar och rött läppstift och sedan plattade jag bara håret.

På bilden nedan är bilden som Felicia tog på mig, hon valde att utgå ifrån ett sommar-och vårtema med enkel sminkning och en fläta i håret.

Alla verkar ha tyckt att detta var mycket roligt och förhoppningsvis kommer resten av klassen lägga upp bilder på deras fotostylingar så kika in om ett tag så kanske det har kommit upp fler! :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Men gud så fina bilder :)

2010-04-02 @ 10:44:55
Postat av: Alexandra

Vad fina bilder :D

2010-04-30 @ 18:54:45
URL: http://alexandras.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0