Frida och Malin B`s fotostyling

Jag(Malin) stylade Frida och temat var skräckfilm. Hon hade på sig helsvarta kläder och stora kängor. Hon hade svartsminkade ögon, vita läppar och lite röd färg som skulle föreställa blod på sidan av ansiktet och håret var ruffsigt. Detaljer vi hade med var en leksaksspindel, ett champagne-glas med röd färg (blod) och en stor kniv.





Frida stylade Malin(jag) och det var måleriyrket som var tema. Jag hade på mig nedkladdade vita byxor och en nedkladdad tröja. Håret var uppsatt i en slarvig svans på sidan och jag hade naturligt smink. Detaljer vi hade med var en stege, målarpenslar och en målarfärg. Vi lärde oss att plocka ihop kläder och detaljer som passade till temat.


/Malin och Frida









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0