Klassfoto

Som ni kanske redan märkt så har vi inte varit så duktiga på att uppdatera här på bloggen, och vad det beror på vet jag inte riktigt..
Men vi har inte haft så jättemycket praktiskt sedan vi kom tillbaka från praktiken och därmed inte haft så mycket att skriva om.

Idag hade vi i alla fall spa; vi färgade fransar och bryn, och hade även brynplock. Det var riktigt roligt och jag älskar när vi får göra något praktiskt på lektionerna! Tyvärr har jag inga bilder från lektionen, men det kanske dyker upp senare..?

Men nu till själva saken då.. Idag fick jag hem HV1Ds klassfoto och jag tänkte att ni kanske ville se det?

 Här har ni oss i alla fall.. HV1D!

 



Kommentarer
Postat av: nellie

ja här var man glad, tss haha

2009-10-23 @ 16:03:55
Postat av: Kicki

Fint! :)

2009-10-24 @ 10:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0